-

-

2012. augusztus 21., kedd

Magaslati edzések a Bükk-fennsíkon

Múlt héten a Bükkben töltöttem egy hetet, ami nagyon jól sikerült. Egyfelől nyaraltam a családommal, másfelől pedig egy kisebbfajta edzőtábort tartottam. A szállásunk Jávorkúton, a Bükk-fennsík közepén volt. Ez a hely nagyszerű lehetőségeket nyújtott az edzéshez, ugyanis stabilan 700-900 m körüli magasságban lehetett edzeni, ami kezdésnek már nem rossz. Emellett a futóedzéseket viszonylag lapos terepen, nem nagy szintemelkedésekkel, többnyire aszfaltos vagy jó minőségű erdei utakon tudtam elvégezni. Igaz, én ennél még laposabb terepre számítottam. A Bükk-fennsík azért elég változékony magasság tekintetében, így huzamosabb emelkedőket és lejtőket nem lehetett teljesen elkerülni. Ezek meredeksége azonban egyáltalán nem volt veszélyes, szóval azért jól lehetett egyenletes tempó-futásokat is végezni. A résztávos edzéseket pedig rendkívül szép környezetben, a Nagymező egyik lapos részén tudtam megcsinálni. Az időtöltésünk összességében nagyon kiegyensúlyozottra sikerült: Az edzések mellett jutott idő kikapcsolódásra, együttlétre, szellemi tevékenységre, és egyik nap elmentünk túrázni is. Ezen kívül egy nagyon jó életritmust sikerült ott kialakítani, amihez hozzájárult a hegyi levegő és a fizikai aktivitás okozta kellemes fáradtság: Minden nap kb. 7-fél8 között keltünk és 10 körül feküdtünk le. Tehát nagyon jó volt, remélem a jövőben még komolyabb magaslati élményekben lesz részem!
Jávorkút, szállás
Profil
Profil 2

Jávorkút
Őserdő - óriásfenyők

Kilátás Bánkútról

Hármaskút környéke

Hármaskút környéke 2

Zsidó-rét

Zsidó-rét 2

Málnázás

Három-kő csúcskép

Nagymező

Nagymező - résztávos edzés helyszíne

Annával

Nincsenek megjegyzések: