-

-

2013. május 30., csütörtök

Atlétika MEFOB




Már tavaly is szerettem volna rajthoz állni az egyetemi országos bajnokságon, de akkor sérült voltam. Most azonban kifejezetten jó formában tudtam nekivágni az 5000 méteres síkfutásnak, ráadásul a nevezések alapján a győzelem is reálisnak látszott. Egyébként nem készültem direkt erre a versenyre, viszont az elmúlt hetek sorozatos versenyzései miatt nem volt gond az alkalmassággal. A győzelem megszerzése volt a célom, de egy jó időeredményt is szerettem volna futni (15 percen belül). Az első hely megszerzése végül nem okozott gondot, mivel igazán kemény ellenfél most nem jött el a versenyre. Végig az élen futottam, a táv második felében pedig már jelentős előnnyel tudtam haladni. Az első két kilométer nagyon könnyedén ment, de a gyors kezdés (2:55) után hamar beálltam egy kényelmesebb, 3 perces tempóba, ezért a táv felénél már éreztem, hogy ebből olyan nagy futás már nem lesz, ami az időeredményt illeti. A táv második felében pedig egyre inkább éreztem az erős szél akadályozó hatását – addig valahogy ez nem zavart különösebben. Az utolsó két kilométeren már eléggé lezsibbadtam, és a mozgásom se volt már valami jó. Sajnos egy kicsit lelassultam, mert nem éreztem már elég motivációt az erősítésre, amit egyébként elég nehéz lett volna kivitelezni ebben a szélben, húzóerő nélkül. Az utolsó két körön egy ponton elbizonytalanodtam, hogy mi van, ha valaki esetleg felfut rám – ezt a benyomást főként a felém irányuló szurkolások hangneme okozta. Az utolsó kör megkezdése után füleltem, hogy mikor szólal meg a második csöngetés – Hála Istennek, sokat kellett rá várni, tehát volt bőven előnyöm. Az utolsó egyenest azért még erősebben megfutottam, és végül 15:08-as idővel szereztem meg a MEFOB bajnoki címet! Furcsa érzés volt, hogy ilyen gyorsan véget ért a futam, mert mostanában azért inkább hosszabb versenyeken futottam. Az időeredmény egy kicsit zavart, mert a múltkori 5vös 5 annyira biztató volt. Sajnos most ezt egyedül nem sikerült a szélben megismételni. Ennek ellenére elégedett vagyok, és örülök, hogy a rendkívül sikeres ELTE csapat tagjaként én is tudtam egy MEFOB aranyat szerezni!



Nincsenek megjegyzések: