-

-

2014. január 5., vasárnap

Évzárás - Szilveszteri futások

A 2013-as sportévemmel mindenképpen elégedett lehetek. Hála Istennek színvonalas edzésmunkát tudtam az év során folytatni, amiből számos jó eredmény született. Idén több külföldi versenyre is eljuthattam, ősszel pedig egy impozáns egyéni csúcsot sikerült elérnem félmaratonon. Az esztendőt rendhagyó módon versenyzéssel zártam, ráadásul két versenyen is rajthoz álltam!
Először december 30-án, a "Malacvágta" elnevezésű budapesti verseny 5km-es távján futottam egy jót. Itt kemény mezőnyben az abszolút 3. helyezést szereztem meg kerek 15 perces idővel. Aznap délután még csináltam egy résztávos edzést is, majd kiderült, hogy edzésképpen másnap is rajthoz állok.. Az év utolsó napján kőbányán versenyeztem, mégpedig a "BBU Konfettis szilveszteri futam"-án (9km). Itt azért már fáradt voltam, hideg is volt, így végül az abszolút második helyezést sikerült elérnem (Józsa Gábor mögött).






Nincsenek megjegyzések: